reede, 22. mai 2015

Reflektsioon kiviktaimla rajamise teemal




Valisin Loreida töö kiviktaimla rajamisest. Link tööle:
http://multsidjavaetised.blogspot.com/

Tutvusin ka teiste töödega, kuid Loreida töö hakkas silma, kuna on lihtsalt ja arusaadavalt kirjutatud, seda on hea ja lihtne lugeda ning selle järgi on ka algajal aednikul võimalik kiviktaimlat rajada. Taimede valik, mida kiviktaimlas saab kasutada, on üllatavalt suur ja mitmekesine. Loreida tööd lugedes sain teada, et olen oma kiviktaimla rajanud täiesti valesti. Nimelt kiviktaimla rajamisel kasutatakse ühte liiki kive, aga mina kasutasin nii paekive, kui ka maakive. Lisaks sellele olen ma kasutanud liiga väikseid kive. Aga vigadest õpitakse ja nüüd tuleb mul oma kiviktaimla ümber teha. Uudiseks oli minu jaoks see, et kiviktaimlas on võimalik ka veesilma kasutada, see jääb kindlasti väga kena ja oma kiviktaimlas kavatsen ma samuti veesilma kasutada. Minu jaoks oli Loreida tööst väga palju kasu, nüüd saan endale teha palju ilusama kiviktaimla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar